Metode de plata

NE REZERVĂM DREPTUL DE A EXPEDIA PLANTE EXOTICE NUMAI CU PLATA ÎN AVANS PRIN BANCĂ sau PayPal.

- MAJORITATEA CLIENȚILOR, PLASEAZĂ COMENZI FICTIVE, SUNT NESERIOȘI, SCRIU DATE DE CONTACT FALSE, TELEFON GREȘIT / NEALOCAT.

- NU NE MAI ASUMAM RISCUL SĂ PIERDEM PLANTE EXOTICE CRESCUTE CU DRAG ÎN ANI DE ZILE, PENTRU DISTRACȚIA CLIENȚILOR NESERIOȘI.

(COLETUL EXPEDIAT, DUPĂ 7 ZILE LUCRĂTOARE LA CURIER, ESTE RETURNAT CU PLANTELE EXOTICE, USCATE)

- PRECOMANDA, SE CONSIDERĂ ACCEPTATĂ DE CĂTRE pomi-exotici.ro, DACĂ A FOST PLĂTITĂ PARȚIAL / INTEGRAL, ÎN FUNCȚIE DE SUMA TOTALĂ.

METODE DE PLATĂ: 

  • Puteți face cumpărături pe site-ul nostru prin card de credit și transfer bancar.
  • Suma minimă pentru o comandă este de 100 lei.
  • Nu este necesar să fii membru al site-ului pentru a face cumpărături.
  • Deoarece pomii / plantele sunt limitate ca număr, comanda va fi anulată dacă plata nu se face în maxim o saptămână de la data în care este plasată comanda.

Transfer Bancar / Ordin de Plată
- După trimiterea comenzii, veţi primi toate informaţiile necesare pentru efectuarea plăţii. Expedierea coletului se va face după confirmarea plăţii, în maxim 30 zile, în perioada Aprilie-Septembrie.

- Pentru accelerarea procesului de plată / expediere / livrare, vă rugăm să ne trimiteţi pe adresa de e-mail pomi.fructiferi.exotici@gmail.com copie după ordinul de plată / chitanţa depunere numerar in cont. 

PayPal

- Plăţile online prin PayPal se desfăşoară în completă siguranţă. Puteţi plăti prin PayPal sau puteţi efectua plata cu cardul, chiar dacă nu deţineţi un cont PayPal.

- În sistemului PayPal, veţi introduce datele cardului o singură dată, acestea fiind înregistrate şi perfect securizate pe serverele PayPal.

PayPal vă protejează informațiile utilizând sisteme sofisticate de securitate și sisteme de prevenire a fraudei. 

Suntem deschiși la discuții, dacă întâmpinați vreo problemă.

Scrieți-ne despre orice problemă în cel mai scurt timp de la primirea coletului prin email: pomi.fructiferi.exotici@gmail.com.

Veți primi răspuns la solicitare în maxim 24 ore.

În cazul în care, ne aflăm în situația, în care imaginea noastră este afectată, ne putem adresa instanțelor de judecată pentru a cere:
Încetarea încălcării dreptului la imagine dacă aceasta durează în prezent și interzicerea pe viitor a unor astfel de acțiuni;
Obligarea celui care ne-a defăimat la publicarea hotărârii de condamnare pe cheltuiala acestuia, astfel facând publică hotărârea instanței prin care se atestă că acțiunile împotriva imaginii noastre au fost ilegale;
Repararea prejudiciului de imagine cauzat, prin achitarea unor despăgubiri financiare.

Cei care jignesc public prin Facebook riscă să fie amendați, cu până la 1000 de lei, pentru lezarea demnității și onoarei, potrivit legislației actuale. Orice postări jignitoare, recenzii nedrepte, defăimătoare, calomnioase, pot fi sancţionate cu amendă, în conformitate cu prevederile Legii 61/1991 republicată. În cazul în care ni se aduc jigniri sau suntem calomniați în orice fel, nu vom ezita sa ne adresăm autorităților competente, formulând plângeri, dacă imaginea ne este afectată. Potrivit deciziei nr. 4546 din 27 noiembrie 2014 a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, reţeaua de socializare Facebook a fost declarată spaţiu public. Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine, arată articolul 6 din Constituția României.